Na ruim 20 jaar is onze chauffeur Jan met Pensioen gegaan. Jarenlang heeft hij met veel plezier onze klanten voorzien van onze producten en heeft hij voor onze uitbesteders werk aangeleverd en opgehaald.
Sinds 1/1/2020 hebben we een nieuwe chauffeur/allround medewerker bij Draline, Theo. En niet alleen een nieuw gezicht. We hebben sindsdien ook een nieuwe bus in gebruik genomen. Deze biedt meer ruimte zodat wij ook grotere partijen kunnen vervoeren. Theo heeft ruime ervaring in transport en logistiek en hij weet als geen ander dat klantvriendelijkheid bij ons hoog in het vaandel staat.
Als chauffeur ben je het visitekaartje van het bedrijf. Theo is inmiddels volledig ingewerkt en naast dat hij onze transporten verzorgt, doet hij ook vele andere werkzaamheden binnen ons bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan: gegevens invoeren in ons nieuwe ERP-systeem, voorraden beheren, pakbonnen maken, orders picken en inpakken, maar ook klein onderhoud en ondersteuning in de werkplaats van algemene werkzaamheden binnen Draline. Theo werkt nauw samen met Anita van de afdeling logistiek. Zij stuurt alles aan m.b.t. voorraden, inpakken, montage en logistiek. De samenwerking tussen Theo en Anita loopt vanaf het begin op rolletjes. Dit alles gericht op samenwerking en collegialiteit.
Klant-specifieke verpakkingen zijn bij Draline niet vreemd. Wij nemen vaak het initiatief om samen met de klant een nieuwe verpakkingswijze te bekijken en te realiseren. Het beleid van Draline is erop gericht om via duurzame klantrelaties het kennisniveau van zowel de eigen medewerkers als de klant te vergroten.
In alle gevallen waarin wij optreden als aanbieder of leverancier zijn op onze offertes, op opdrachten aan ons en op met ons gesloten overeenkomsten de METAALUNIEVOORWAARDEN van toepassing. Deze voorwaarden zijn gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank Rotterdam.